Roldermarktspel intro

Beste Teamcaptains,

Het moment waarop we allemaal hebben gewacht, nadert snel!

Aanstaande zaterdag is het tijd voor het allereerste Coöperatieve Roldermarktspel, en we kunnen niet wachten om te zien welk team als winnaar uit de bus komt.
Om ervoor te zorgen dat jullie goed voorbereid zijn, hebben we enkele belangrijke details om met jullie te delen.

Datum en Tijd:

Datum: Zaterdag 9 september 2023
Tijd: De tent is open vanaf 19.30 uur.
Afhalen van werkboek en betaling: Vanaf 20.00 uur bij de organisatie in de tent (30 euro per team)
Startsein: Circa 20.30 uur.

(Het is niet erg als iemand van jullie team iets later binnenkomt ivm de Bedrijvenparade)

Benodigdheden:

Tijdens het Roldermarktspel ben je vrij om alle mogelijke hulpmiddelen te gebruiken om je antwoorden te vinden. Hier zijn enkele suggesties:

  • Telefoon
  • Tablet
  • Laptop
  • Oortjes om fragmenten te beluisteren
  • Pen en papier


Opmerking: Er is geen stroomvoorziening of wifi beschikbaar in de tent. Daarom raden we aan om een telefoon met internet als hotspot in te stellen, zodat je snel toegang hebt tot internet op bijvoorbeeld je laptop of tablet. Zorg ervoor dat jij, je team en jullie apparaten volledig zijn opgeladen voordat jullie van start gaan.

We willen dat jullie je optimaal kunnen concentreren op het spel, dus zorg ervoor dat je alles klaar hebt liggen voor een soepele start.

Onder deze mail staan voor alle duidelijkheid nog even de spelregels.

Als je nog vragen hebt of extra informatie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via roldermarktspel@gmail.com .

Tot zaterdag en veel succes!
Met vriendelijke groet,
Organisatie Rietdekkersbedrijf Harms Rolde Coöperatieve Roldermarktspel


Spelregels

1.       Een team bestaat uit maximaal 6 leden waaronder 1 teamcaptain.

2.       Deelname voor teams en hun teamleden is geheel op eigen risico. De organisatie is niet aansprakelijk voor gevolgen van deelname aan het spel.

3.       Je mag eigen hapjes meenemen naar de tent. Eigen drankjes zijn niet toegestaan.

4.       We streven naar een gezellig spel, waarbij iedereen rekening houdt met elkaar. Alcohol zal waarschijnlijk niet ontbreken. We willen je erop attenderen hier verantwoord mee om te gaan, helemaal als je voor een opdracht de straat op gaat.

5.       Het werkboek moet door de teamcaptain uiterlijk om 23.00 uur worden ingeleverd bij de organisatie, op het podium in de tent. Ook afbeeldingen moeten voor 23.00 uur binnen zijn op het aangegeven mailadres.

6.       Alleen leesbare antwoorden worden meegenomen in de beoordeling.

7.       Je mag het werkboek uit elkaar halen om opdrachten te verdelen, maar let op! Het werkboek wordt alleen beoordeeld als het op tijd, leesbaar én weer in de juiste volgorde in elkaar gezet wordt ingeleverd.

8.       Je mag gebruikmaken van hulpmiddelen zoals een telefoon, tablet, laptop (maak dan zelf even een hotspot met je telefoon voor internet), oortjes en andere hulplijnen. Je bent zelf verantwoordelijk voor al je spullen. In de tent is geen stroom aanwezig dus zorg ervoor dat je arriveert met opgeladen apparatuur. Ook is er geen openbare wifi-netwerk beschikbaar.

9.       Naast vragen bevat het spel ook een aantal opdrachten. Deze opdrachten mogen alleen te voet of met de fiets worden uitgevoerd. Houd rekening met elkaar, hou het veilig en denk aan de verkeersregels.

10.   Je bent niet verplicht alle opdrachten uit te voeren. Hoe lastiger de vraag, hoe meer punten er te verdienen zijn. Speel het slim en verdeel de opdrachten onderling.
De vragen hoeven ook niet in de genummerde volgorde opgelost te worden. 

11.   Om 23.00 uur is er van elk team iemand beschikbaar om te helpen nakijken.

12.   Bij een gelijk aantal punten in de eindstand is het tijdstip van inleveren doorslaggevend voor het bepalen van de winnaar. Bij een gelijk aantal punten én inlevertijd, geeft de meest originele teamfoto de doorslag.

13.   De uitslag van het spel is bindend en staat niet ter discussie.

Meer nieuws

Uitslag paasquiz zien? Dat kan hier!
Bekijk hier het tijdschema voor de kinderplaybackshow 2024! Maar liefst 28 acts, hoe gaaf is dat!
Inschrijving voor de pubquiz is gesloten.